MACINA MEZZO Ultegra Di2 2019

Pobočka / VelikostM/55cmL/57 cmXL/59 cm
ZASTÁVKA U BRNANA OBJEDNÁNÍNA OBJEDNÁNÍNA OBJEDNÁNÍ
PRAHA VYSOČANYNA OBJEDNÁNÍNA OBJEDNÁNÍNA OBJEDNÁNÍ
121 490 Kč
Akční cena s DPH
141 490 Kč
Cena s DPH

Specifikace

Popis

Další novinkou KTM v segmentu elektrokol je lehká karbonová silnička s pohonem Fazua. Špičkové karbonové silniční kolo má integrovaný pohon zcela do stavby rámu. Baterie s motorem jsou umístěny v dolní rámové trubce, na řidítkách najdete jednoduché ovládání pohonu. Baterie má kapacina 252 Wh, motor maximální kroutící moment 60 Nm.

Toto elektrokolo nabízíme aktuálně jako testovací k zapůjčení zdarma. Více zde.

Nyní toto elektrokolo za zaváděcí cenu se slevou 20 tisíc Kč, do vyprodání zásob.

Velice minimalistický motor je spojen s baterií do jednoho celku a tento celek je umistěn do spodní rámové truby. Ve středu rámu se nachází ozubené zpřevodování, které převádí otáčky motoru na osu šlapání. Motor má maximální kroutící moment 60 Nm a maximální výkon 400 W (nominální výkon je standardních 250 W). Motor poskytuje podporu do rychlosti 25 km/hod.

Baterie má kapacitu 252 Wh. Celek baterie s motorem má hmotnost pouhých 3,3 kg. Díky tomu dosahuje toto elektrokolo skvělé váhy 13,3 kg. Baterii s motorem lze snadno z elektrokola vyjmout a na kole pak použít jako klasickou silničku s váhou cca 10 kg.

Ovládání zajišťují jednoduchá tlačítka s LED diodami umístěná na řidítkách. Pomoc pohonu lze nastavit ve třech různých úrovních, nebo pohon zcela vypnout. Při vypnutém pohonu (nebo překročení rychlosti 25 km/hod) se motor zcela odpojí a tím nezpůsobuje žádný přídavný odpor.

Komponentová výbava tohoto elektrokola je na vysoké úrovni. Základem je špičkový karbonový rám s celokarbonovou vidlicí. Kolo je vybaveno sadou Shimano Ultegra Di2 se sofistikovaným elektrickým řazením a hydraulickými kotoučovými brzdami. Kvalitní celek doplňují zapletená kola DT Swiss obutá do pláštů Continental Grand Prix 4000.

Koncept tohoto elektrokola je trochu jiný, než dalších z řady KTM Macina s motory Bosch a bateriemi 500 až 625 Wh. Na této rychlé silničce se předpokládá, že naprostá většína jízdy po rovinách bude probíhat vlastním výkonem jezdce. Pohon je omezen rychlostí 25 km/hod a na této silničce pojedete na rovinách většinou rychleji. Pohon vám pak bude mírně nebo i více (dle nastavení) pomáhat v jízdě do kopce. Motor nemá tak velký výkon jako motory Bosch a ani baterie 252 Wh nenabízi dojezd, který by při neustálé podpoře dosahoval mnoho desítek až stovku kilometrů. Velkou výhodou je naopak velmi nízká hmotnost a její rozložení, což způsobuje, že po většinu jízdy nepoznáte rozdíl oprotí normálnímu silničnímu kolu.

Komponenty

Typ pohonu: Fazua
Motor: Fazua Drive Unit 36V-250W, 25km/h, Evation 1.0 Drivepack - 60Nm
Baterie: Evation 1.0 integrated Battery 7.0Ah - 252Wh
Rám: Macina Mezzo Performance Carbon, e-Roadrace, Disc
for Fazua System
Vidlice: Mezzo full Carbon-Fork Disc flat mount
Monocoque Design, thrue axle 100mm  12x1.5
Carbon sha 1.1/8"-1.1/4"
Řazení: Shimano Ultegra R8070 Di2
Přehazovačka: Shimano Ultegra 8050 DI-2 SS
Přesmykač:  Shimano Ultegra 8050 DI-2
Kazeta: Shimano Ultegra R8000-11  11-28
Kliky: KTM Delta Road-Race  / 50-34
Pedály: bez pedálů
Brzdy: Shimano Ultegra R8070
Kotouče: 140-140 Shimano Freeza
Přední náboj: DT Swiss / spline hub  100
Zadní náboj: DT Swiss / spline hub  142
Výplet: DT Swiss
Ráfky: DT Swiss ER-1600 spline-db 32,
alloy TL-ready
Pláště: Conti Grand Prix 4000 28-622
Hlavové složení: KTM Team VP-B-151AM   1.1/8" - 1.1/4" (road)
Představec: KTM Team 6°, JD-ST199A
Řidítka: KTM Team Road 8°, Satori DR-AL255-BT
Sedlovka: KTM Team SP-619K 27.2/350
Sedlo: Ergon SR Men
Hmotnost: 13,3 kg

Geometrie

MACINA MEZZO Ultegra Di2 2019 - Geometrie
Porovnání (0)